پورتال sharepaydar

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال sharepaydar


سپاهان درب
عکس: حجاب عجیب بازیگر «شهرزاد» در اکران مردمی!
آمریکا: از تهدیدهای کره شمالی ترسی نداریم
سپیده توفیق مجری شبکه جم در قم! +عکس

۲۷۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سازمان ملل ائتلاف سعودی را مسئول کشته شدن دست کم ۲۰ غیرنظامی یمنی در حمله هوایی به غرب تعز دانست.

با تغییر دنیای تجارت و تولید، سودآوری بیشتر ایجاب می‌کند که قطعات محصولات مختلف از جمله خودرو گاها در کشورهای مختلفی تولید شود. بعد از ادعاهای دونالد ترامپ راجع به بازگرداندن تولید خودرو به خاک آمریکا روی اینکه کدام خودرو آمریکایی‌تر از بقیه است حساسیت ایجاد شده است. بررسی که در این ویدیو انجام شده ماشین‌هایی که بالاترین درصد قطعات آمریکایی را دارند و در خاک همین کشور مونتاژ شده‌اند را مشخص کرده است و جالب است بدانید که آمریکایی‌ترین ماشین با 83% قطعات تولید آمریکا سدان کیا اپتیما 2.4 ال از شرکت خودروسازی کره‌ای کیا موتورز است.

فیلم سینمایی رنگ خدا، چهارمین فیلم بلند مجید مجیدی کارگردان مطرح سینمای ایران است. مجیدی پس از موفقیت بچه های آسمان که حتی یکی از پنج نامزد جایزه اسکار نیز شد، بچه‌های آسمان را در همان حال و هوا ساخت که هرچند موفقیت‌های بین‌المللی وسیعی داشت اما به اندازه بچه های آسمان موفق ظاهر نشد. این فیلم محمد رمضانی فرزند نابینای هاشم که در مدرسه نابینایان تحصیل می‌کند برای گذراندن تعطیلات به خانه بازمی گردد... . سکانس‌های منتخب این فیلم سینمایی را در «تابناک» تماشا می‌کنید.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دمشق هیچ گونه سلاح شیمیایی در اختیار ندارد و هرگز از چنین سلاحی استفاده نکرده است.

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

ماشین مینی که همان ماشین معروف مستر بین است، بین سال‌های 1959 تا 2000 توسط شرکت بریتیش موتور و شرکت‌های بعد از آن ساخته می‌شد. این خودرو نماد بریتانیای دهه 60 بود که سیستم انتقال قدرت محور جلو و موتور جانبی آن انقلابی در طراحی خودرو به شمار می‌رفت. این خودرو را بعد از فورد مدل تی، تاثیرگذارترین خودرو سده شناخته‌اند که تا حدودی مشابه مدل آلمانی هم دوره خود فولکس قورباغه‌ای است. در این ویدیو این به امتحان کشیده می‌شود که آیا این خودرو دیگر تاریخ مصرف خود را از دست داده، یا هنوز هم می‌تواند با نمونه‌های مشابه مدرن خود رقابت داشته باشد.

دوره شش ماهه اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید ملغمه‌ای از رسوایی، اغتشاش، عصبانیت و یکسری دستاوردهای معدود بدون در پیش گرفتن راهی برای اصلاح امور بود که می‌تواند آینده بدی برای دولت کنونی آمریکا رقم بزند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با قراردادهای موقت که تا این اندازه سایه انداخته است مخالفم اما نباید کاری کرد که بر تولید نیز فشار وارد شود.

سوپ مرغ یکی از غذاهای محبوب در دنیا است، می توان آن را به روش مکزیکی و با تورتیلا درست کرد. در این ویدیو دستور تهیه سوپ مرغ تورتیلایی خوشمزه را می‌بینیم.

بورس توکیو با ارائه اولین بخش از سهام آرامکو عربستان سعودی به دنبال بازگشت به روزهای پر افتخار گذشته است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/